Odp: 486

Autor: Łukasz Wesołowski (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 22:34:30 MET

Użytkownik Jacek Gutkowski <jgutkowski_at_lucent.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38D89143.20F2E555_at_lucent.com...

> Mam AMD 5X86-133MHz puszczonego na 160MHz - calkiem niezle chodzi.
>
> Pozdrawiam
> Jacek
A skad wziasc taki procek i za ile (25zl to gora bo za plyte i 486 dalem w
lutym 50 zl)
I jak go ustawic.Wiem z instrukcji ze max to chyba mnoznik 3x a magistrala
to 50
Jak ustawic takie amd5x86 ? Slyszalem ponoc ze niektore procesory amd same
sobie
ustawiaja mnoznik.Jak jest z tym ?.Jak masz ustawiony mnoznik i magistrale
???
Jesli mozecie to piszcie na e-mail latwiej jest odebrac e-maila niz szukac
na grupie pozniej wlasnego ogloszenie.Czesc.