Re: Odp: 486

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 13:43:43 MET

"Łukasz Wesołowski" wrote:

> A skad wziasc taki procek i za ile (25zl to gora bo za plyte i 486 dalem w
> lutym 50 zl)
> I jak go ustawic.Wiem z instrukcji ze max to chyba mnoznik 3x a magistrala
> to 50
> Jak ustawic takie amd5x86 ? Slyszalem ponoc ze niektore procesory amd same
> sobie
> ustawiaja mnoznik.Jak jest z tym ?.Jak masz ustawiony mnoznik i magistrale
> ???
> Jesli mozecie to piszcie na e-mail latwiej jest odebrac e-maila niz szukac
> na grupie pozniej wlasnego ogloszenie.Czesc.

Skad wziasc dzisiaj taki procesor? Nie mam pojecia (gieldy?). Mi to pozostalo z
przed 3 lat i teraz sluzy jako drugi komputer.
A co do ustawien na plycie. Ja mam plyte GA486-AM/S. Mozna tam ustawic
magistrale na max 40MHz a mnoznik na x4. Nie jestem pewien, czy takie
ustawienia sa w instrukcji - ja przynajmniej kontaktowalem sie kiedys z
supportem GigaByte'a i od nich uzyskalem ustawienia zworek. Przy okazji
musialem tez flashowac biosa, coby prawidlowo pokazywal typ procesora (AMD5x86)
i jego predkosc.

Jezeli zdobedziesz taki procesor i bedziesz chcial go krecic na 160MHz to daj
znac - podesle opis zworek.

Pozdrawiam,
Jacek