Re: Problem z Riva

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 07:56:55 MET

> Co to sa te drivery fachmana 1.2, gdzie je mozna sciagnac?

ftp://ftp.pc.com.pl/pliki/drivery/tnt/fachman/nvfach12.exe

To zmiksowane drivery ktorys z serii 2.xx + wpisy w rejestrze optymalizujace
osiagi

> Co do predkosci procka - na innym kompie (z nowsza plyta) i tez PII266 nie
> bylo z ta Riva zadnych problemow (jakosc grafiki w NBA na maxa i zero
> "zabich skokow").

Ale i tak 266 to za malo do TNT2

Poza tym moze cos siedzi ci w pamieci?
Co sie uruchamia przy starcie, jakies monitory, find fasty itp.?
Mam nadzieje, ze defragmetujesz regularnie dysk
Roger