Re: OT - Pcshits - smieszne?!

Autor: Filip Ozimek (filip_at_zamoyski.edu.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 00:01:26 MET

Stev <stev_at_yoyo.pl> wrote:
> Ponad rok temu postanowilem zmienic mojego staruszka P166 na celeronka. Moim
> pierwszym zalozeniem bylo zrobic to jak najtaniej a wiec na plycie
> PcChips'a. Poniewaz byly same klopoty z ta plyta a przede wszystkim z
> poprawnym wyswietlaniem grafiki 3D (Riva128 i I740) bardzo szybko
> doplacilem do Abita .

        Heh, a ja mam w domu PcChips'a M726 z Celeronem 333, ATI 3D Rage Pro
i IBM DHEA 34331 i wszystko dziala ladnie i stabilnie. Powiem jeszcze
wuięcej: w maszynie, ktorą administruję jest ASUS P3B-F, PII-400, 256MB RAM i
inne markowe graty i nie jestem zadowolony z niej. BIOS caly czas pokazuje
"boot menu" przy starcie, BIOS przy kazdym bootowaniu krzyczy, ze taktowanie procesora
jest zle ustawione a jak wlacze w BIOSie monitorowanie temperatury, to po
jakims czasie plyta zaczyna glosno piszczec. Ale chodzi stabilnie,
najwiekszy uptime ma 30 dni (robilem rebooty na zmiane jadra).

--
            Filip Ozimek, filip_at_zamoyski.edu.pl
   \ | /