Odp: dysk udma66 (ibm) i plyta gl. udma33 (asus p3b-f)

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 23:42:52 MET

Oczywiście, że lepsza byłaby płyta z UDMA 66 np. Abit BE6 lub Asus z UDMA66.
Można dokupić osobny kontroler UDMA66 na PCI. Pamiętaj o 80-żyłowej taśmie
połączeniowej UDMA66 i sterach.

Użytkownik Gecco <gecco_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:BjUz4.1975$Ob.69837_at_news.tpnet.pl...