Odp: OT - Pcshits - smieszne?!

Autor: Jacek Filarski (filarski_at_k11.com.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 04:48:55 MET

> Heh, a ja mam w domu PcChips'a M726 z Celeronem 333, ATI 3D Rage Pro
> i IBM DHEA 34331 i wszystko dziala ladnie i stabilnie.

Bo bywały egzemplarze chodzące nieźle. Instalowałem tych płyt _bardzo_ dużo
(patrz wyżej -> "ma być najtaniej"). Zdecydowana większość nie pracowała
tak, jak należy i wracała do serwisu; za tydzień nowa i znów to samo... A
udane egzemplarze chodzą, podkręcone, z niezłą grafiką - i można nawet
przymknąć oko na kiepską wydajność.
Pozdrawiam
Jacek Filarski