dysk udma66 (ibm) i plyta gl. udma33 (asus p3b-f)

Autor: Gecco (gecco_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 23:40:33 MET

Czesc,
No wlasnie - czy to jest dobra para? Nie zalezy mi w sumie na udma66, ale od
jakiegos czasu, komputer mi sie notorycznie wiesza, resetuj (zla wspolpraca
ram-plyta gl.) w serwisie mowia ze plyta jest ok (w tej firmie kupilem tylko
plyte). Ram wytestowalem w drugim kompie (asus p2b) i jest ok. Dlatego
podejrzewam tutaj dysk udma66 (pomimo faktu, ze udma66 wylaczylem programowo
specjalnym programikiem dostarczanym przez ibm).

Help
Z gory dzieki za odzew

Gecco

PS. Zadnych overcockingow, wyzszych napiec itd itp.