Re: Re: Jak± nagrywarkę kupićFF=FF?=

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 16:28:41 MET

On Mon, 13 Mar 2000 14:07:35 GMT, "Raf" <arekb_at_promat.pl> wrote:

>Czesc.
>Wlasciwie mam bardzo dobre zdanie o Yamaha scsi, wiec mam pytanie, czy nigdy
>nie miales kontaktu z nagrywarkami Yamaha, czy tez Plextory i Teac sa o
>wiele lepsze, i dlaczego. Wlasnie to mnie interesuje, dlaczego sa lepsze od
>Yamahy.

a dlatego, ze od kiedy czytam te grupe (ponad rok) jeszcze NIGDY nie
widzialem postu w stylu "moj teac lub plextor nie chce nagrywac, musze
isc do serwisu". a o yamasze (ale slowko) takie rzeczy czytalem nie
raz. i dlatego wlasnie kupilem teaca, a nie yamahe. plextora nie
kupilem, bo wtedy kosztowal ponad 2Kzeta, ale teraz model 8232 bodajze
kupisz juz do przyjecia cene.

--
zuko / Shark von Cygnus