Re: CDRW Philips 3610

Autor: Arek Skowron (arek_at_zetosa.com.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 16:49:42 MET

Marek Nazarko napisał(a):

> ..machine running, bzz, bzz.., Mon, 13 Mar 2000 08:12:13 GMT, bzz, bzz

> jak sie kupilo badziewie to sie cierpi.
> Mam ta sama nagrywarke i te same objawy (to juz 2 sztuka po wymianie
> na nowa).
> Nigdy wiecej badziewia z firmy Philips!
>
> Marek Nazarko

Czesc

Nie bylo to zbyt pocieszajace, co napisales.
Jest zatem nas dwóch i cierpimy przez te sama firme.
Ale wiesz, ja kupowalem ja 2 lata temu i wtedy byla to jedna z niewielu
nagrywarem RW.
Mialem alternatywe - CD czy CDRW. Co wybralem wiesz. Skad moglem
przypuszczac, ze taka firma mnie natnie.
Oj, czlowiek sie uczy po latach, na bledach. Owe bledy w postaci krazkow CD
ogladam na scianach!

thx
arek