Odp: Jaką nagrywarkę kupićFF=FF?=

Autor: Raf (arekb_at_promat.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 15:07:35 MET

Użytkownik "zuko / Shark von Cygnus" <shark_at_post.pl> napisał w wiadomości

[...]
> co bym polecil z nagrywarek?
> teac, a jesli potrzebujesz cd-rw to plextor.
> reszta sie nie liczy.

Czesc.
Wlasciwie mam bardzo dobre zdanie o Yamaha scsi, wiec mam pytanie, czy nigdy
nie miales kontaktu z nagrywarkami Yamaha, czy tez Plextory i Teac sa o
wiele lepsze, i dlaczego. Wlasnie to mnie interesuje, dlaczego sa lepsze od
Yamahy. Za niedlugo stane przed dylematem zakupu kolejnej nagrywarki, i w
tej chwili nie mysle o niczym innym niz 8424 (yamaha), ale dopoki nie
kupilem, moge zmienic zdanie. Tylko mnie przekonaj;-)

--
Pozdrawiam
Raf