co sadzicie o plycie M748 LMRT

Autor: Bolas (pruchn2_at_priv5.onet.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 15:42:09 MET

Mam pytanko odnosnie plyty M748 LMRT, ktora fabrycznie ma montowana karte
graficzna (8MB), karte dzwiekowa i modem (56bps V90). Chodzi mi o to czy
warto cos takiego kupowac, bo cena jest bardzo niska. I drugie pytanie: czy
jest mozliwe pozniejsze jej modernizowanie, tzn. wiem, ze np. karty nie
mozna wyjac, ale czy mozna np. ja wylaczyc w Biosie i podlaczyc inna, bez
usuwania poprzedniej. I jeszcze jedno czy do takiej plyty mozna dolaczyc
akcelerator np. VooDoo2?
Za odpowiedz wielkie dzieki

--
                     ~ garstka pozdroovek~