Odp: abit BF6 walniety ?

Autor: Artur Chuchro (achuchro_at_kki.net.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 15:22:50 MET

Użytkownik Niziak <niziak_at_popnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:MPG.1334bf80e12b6900989684_at_news.tpsa.pl...
> Witam!
> Mam problemik i potrzebuje na dzis odpowiedz.
>
> Kupilem nowego abita BF6
> wkladam proc c400, ram itp (proc i ram sprawdzony - chodza)
> DIPy ustawiam wszystkie na off (soft menu III enable).
> Podlaczam power, zwieram PWR-ON - zasilacz startuje, power LED sie
swieci
> i zima, procek nawet sie nie robi cieply. O wylaczeniu zasialcza przez
> ponowne zwarcie PWR-ON mozna sobie pomazyc.
> Przelecialem wsie mozliwe ustawienia DIPów, sprawdzilem wszystkie
zworki.
> [...]

Mam BE6-II i za cholere nie chciala wstac z C466. W zyciu bym nie
przypuszczal, ze chodzi o przejsciowke. Wymienilem na inna i dziala bez
problemow. Ta nie dzialajaca miala regulacje napiecia zworkami i w innej
plycie chodzila jak wsciekla. Dwa dni roboty (tez chcialem oddac plyte)
mnie ta wiedza kosztowala.

--
Pozdrawiam