Re: rozstaje intel, amd? co wybrac

Autor: Łukasz Bernat (lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 15:07:50 MET

najlepsze co mozesz dostac to dobra plyta na sprawdzonym chipsecie BX i intela
procesor np. celeron
via ma duze problemy z kompatybilnoscia z wieloma urzadzeniami, amd moze dobrze
chodzic nie musi (szczegolnie w sieci)
na bx nie masz dma66 ale to i tak nikomu nie potrzebne ...
i810 jest dobra alternatywa ale ma badziewny akcelerator graf.
ja osobiscie polecam plyte abit bm6 (niedroga na ppga) i jakiegos celerona
bardzo dobra stabilnosc windowsa i wydajnosc....