Re: Trudny wybor - monitory

Autor: Genic (grzes_n_at_hogart.com.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 16:17:04 MET

Mis <krzyre_at_box.43.gnet.pl> wrote in message
> Hmm, na czym opierasz swoją opinię? Na teorii czy praktyce? Bo ja mam
> dokładnie odwrotną opinię, a wierz mi, przy wielu monitorach już
siedziałem.

FLATRON. TAK PŁASKI, ŻE AŻ WKLĘSŁY.
A tak poważnie, to jakiej rozdzielczości głównie używasz?
Ja ostatnio kupowałem monitor i naprawdę dużo czasu poświęciłem na oglądanie
i porównywanie różnych modeli.
Szukałem 17" do pracy w rozdzielczości 1280x1024_at_85Hz.
IMHO w tej klasie sprzętu najlepszą jakość obrazu (ostrość, kolory, ogólne
wrażenie wizualne -- cokolwiek by to miało znaczyć) mają:
Nec E750, Hitachi 643, Sony G200 i Samsung 750p.
Minimalnie gorszy, ale za to płaski jest Samsung 700IFT.
Natomiast Flatrony mają mało wyraziste kolory, obraz jakby
mleczno-budyniowaty, a żadne dwa nie wyświetlają tak samo (widziałem chyba z
10 stojących obok siebie). Może więc trafił ci się jakiś wyjątkowo dobry
egzemplarz...

Również pozdrawiam,
GN