Re: Skaner SCSI - wolniejszy czy szybszy?

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 03:14:57 MET

MEDIATOR <media_at_go.onet.pl> w artykule news:38bef5cb_at_news.vogel.pl
pisze...
> [...]
jest
> to mój 3-skaner
> 2 z nich to były właśnie HP i ze względu na oprogramowanie są znakomicie
> dopracowane i najlepiej współpracują
> z drukarkami HP
> co się tyczy tematu to jestem zwolennikiem SCASI ale rozmyślałem o USB i
> dlatego jestem zadowolony
> z tego modelu z którym mogłem zrobić eksperyment porównawczy .
> zrobiłem skan A4 w trybie TRU COLOR /600dpix600dpi ( plik wynikowy
> ok.100mb )
> i stwierdziłem że wna SCASI (3min 20sek) skanuje o 30% szybciej niż na
USB
> a o znikomym obciążeniu procka to nie nie trzeba mówić .

A z jakiego kontrolera SCSI korzystasz? Z jakiegoś dołączonego do skanera,
czy masz inny (jaki)?

> media_at_go.onet.pl
> teraz do kolekcji dokupiłem nagrywarkę SCASI HP-9210 i , aby można było
> archiwizować wyniki skanowania

:)) No... ja się nie dziwię :). Hmmm... 100MB - jeden skan, to szybko by
się twardziel skończył :(.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl