Re: Odp: Czy można Podkręcić P133?

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 22:44:22 MET

Dnia Mon, 28 Feb 2000 14:29:48 +0100 , "DooMiniK"
<doominik_at_wroclaw.eta.pl> po dogłębnym przeanalizowaniu mojej
wypowiedzi napisał:
>Użytkownik Stefan <himber_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:891a7i$5lm$1_at_helios.man.lublin.pl...
>Też kiedyś miałem P133 z płytą od Optimusa.
>Sądze, że nic nie zrobisz (dawali zawsze beznadziejne płyty).

do tego stwierdzenia się dołączę sam w pracy męcze się z płytą
(intel zappa) wsadzoną do optimuza i p75 na więcej nie ma zamiaru
chodzić,komp nawet nie wstaje jak go puszczę na 1,5 x 60 .
(standart 1,5 x 50)

--
pozdrowienia Vitto
icq 35604090