Odp: Czy można Podkręcić P133?

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 14:29:48 MET

Użytkownik Stefan <himber_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:891a7i$5lm$1_at_helios.man.lublin.pl...
> Czy może ktoś mądry oświecić ciemniaka: czy można "podkręcić" P133 (na firmowej
> płycie Optimusa). Trafił mi się modem, który wymaga P166MMX, a u mnie jest tylko
> P133. Czy da się coś zrobić?
> I na czym w ogóle polega to "podkręcanie"?
> Przepraszam za ignorancję, ale komp. to nie moja specjalność, a tylko narzędzie.

Też kiedyś miałem P133 z płytą od Optimusa.
Sądze, że nic nie zrobisz (dawali zawsze beznadziejne płyty).

Gdy nie będziesz miał włączonych wielu programów,
to ten Zoltrix (zgadłem ???) powinien ruszyć.

powodzenia,

--
DooMiniK