Odp: VOODOO 2

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 11:35:25 MET

> Czy możliwe jest łączenie dwóch voodoo innych producentów (Diamond,
> Creativ), czy do każdej z kart muszę instalować oddzielne sterowniki.?
> Pozdrawiam
> Sławek

Teoretycznie nie jest to mozliwe, musza byc tych samych producentow.
Sterowniki tylko jedne, one wykrywaja SLI i ustawiaja.
U mnie (kiedys) podlaczylismy tej samej firmy, ale mialy inne pamieci 100Mhz
i 110 Mhz (czyli juz troche inna linia produkcyjna) i chodzil tylko D3D a
glide wiocha, poza tym directx pokazywal tylko 16MB na karcie a powinno byc
24.

--
Sten