Odp: INFORMATYKA? TAK, ale na jakiej uczelni... POMÓŻCIE WYBRAĆ!!!

Autor: Paweł Chałczyński (aligator_at_promail.pl)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 00:09:18 MET DST

Użytkownik Qrczaqu <qrczaqu_at_gorzow.w.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:WOLl3.2900$D4.47849_at_news.tpnet.pl...
> idź na Polibudę bo na Uniwerku przez 2 lata kompa nie zobaczysz (za to
> zobaczysz matmę o jakiej ci się nie śniło), a jak na AE to nie wiem.
>
> Na polibudzie jest spox - już do 1 sema coś działasz konkretnie, chłopaki
od
> razu dają Delphi, w 2 semie Asembler (mini-kurs) i Borland C++. W 3 semie
> juz Visual C++...

Rzeczywiscie niezle...
Ja studiuje informatyke na Uniwersytecie Slaskim... kompletne dno.
Skonczylem drugi rok a z konkretow to mialem 2 semestry Turbo Pascala, 2
semestry Asemblera, 1 semstr Access'a (tyle sie nauczylem co mozna przez
weekend siedzenia z tym programem), no i Delphi kazali sie samemu uczyc bo
zajec z tego nie ma tylko trzeba na koniec przedstawic program z
dokumentacja (ten przedmiot wlasnie polega na robieniu papierkow). No i
jeszcze Algorytmy, w miare ciekawe i przydatne.
Reszta przedmiotow to niezly syf, trzy rodzaje matmy, fizyka, elektronika i
pare jeszcze mniej typowych lecz nikomu niepotrzebnych.

--
Paweł Chałczyński - aligator_at_promail.pl - ICQ 4289653