Odp: TeleportPro...pytanie

Autor: Paweł Chałczyński (aligator_at_promail.pl)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 00:09:17 MET DST

Użytkownik Przekop <przekop_at_smelcom.lowicz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7nc2t9$p2s$1_at_info.nask.pl...
> Ja gdy go uzywalem to tylko w ten sposob zapisywalem (do katalogu). Gdy
> program tworzy projekt, tam gdzie mu podasz zapisuje swoj plik i katalog o
> takiej samej nazwie. Rozejzyj sie dobrze.

Dokladnie, ten jeden plik teleporta sluzy jemu samemu do okreslania ktore
pliki i kiedy sciagal i do samego ogladania stron nie jest potrzebny ani on
ani program.

--
Paweł Chałczyński - aligator_at_promail.pl - ICQ 4289653