Re: INFORMATYKA? TAK, ale na jakiej uczelni... POMÓŻCIE WYBRAĆ!!!

Autor: Qrczaqu (qrczaqu_at_gorzow.w.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 23:12:22 MET DST

idź na Polibudę bo na Uniwerku przez 2 lata kompa nie zobaczysz (za to
zobaczysz matmę o jakiej ci się nie śniło), a jak na AE to nie wiem.

Na polibudzie jest spox - już do 1 sema coś działasz konkretnie, chłopaki od
razu dają Delphi, w 2 semie Asembler (mini-kurs) i Borland C++. W 3 semie
juz Visual C++...
Te studia mają dobra opinie, jest jednak kilku kretynów, którzy nie wiem co
tam robią. m.in. dr Andrzej Formatka (specjalista ds. żółtych książek - idź
do empiku i szukaj turbo pascala o szerokości >15 cm) oraz Joh Carbon
(specj. ds udupiania studentów na 2 semie z matmy, ale to da się przejść po
wykuciu 40 stron skryptu na pamięć).
Co do rzeczy technicznych to jest ok i naprawdę czegoś już tu się
nauczyłem...

Qrczaqu