Re: Problem z boot sektorem - potrzebna rada eksperta.

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 09:52:41 MET

Pszemol <pszemol_at_polbox.com> wrote in article <71as24$9jo_at_h1.uw.edu.pl>...
> Problem jest taki:
[wycięte]
> [...]
> wszystkiego od poczatku po niepowodzeniu - w szczególności nie zamierzam
> ryzykować i sprawdzać czy NT wywali się śmiertelnie po bootowaniu w
> 95tki - wierzę gostkowi na słowo. Pusty dysk C: "odłączony" od systemu
> krwionośnego mojego komputera mógłby zostać zamieniony na większy - ale
> najpierw muszę się pozbyć jego funkcji robiąc bootującym aktualny E:!
> Zwracam się więc do Was, ekspertów-pecetologów, na tej grupie o pomoc
gdyż
> może kiedyś już przez taką drogę krzyżową przechodziliście...

Sprawdź w biosie, czy nie masz tam czasem możliwości ustawienia hierarchii
napędów przy starcie. U mnie np. jest(Phoenix Bios, zakładka boot). Jak to
znajdziesz, to... wiadomo, co zrobić.

Pozdrawiam,

--
Marcin
UWAGA! adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_strip.net.nz