CD-RW - Znowu prosba o pomoc

Autor: Dagashi (dagashi_at_imp.edu.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 21:56:27 MET

Hail,

Ostatnio myślę o kupnie jakiejś nagrywarki (CD-RW).
Niestety problemem jest cena ;-(, dlatego w grę wchodzą tylko
te do góra 1300-1500 PLN (oczywiście ATAPI).
Wczoraj na giełdzie w tym przedziale znalazłem tylko
Philpsa 362 za 1150 PLN i coś o nazwie BTC za 950.
Czy ktoś mógłby mi doradzić, czy warto się w to pakować?
Chodzi mi szczególnie o to drugie cudo. Nic nie słyszałem o tych
CD-RW, a cena jest zachęcająca.

Aha, nie chodzi mi o nagrywanie kilkunastu CD tygodniowo, raczej
o backup, czasami przegranie jakiejś gierki, etc.

Dzięki za wszelkie odpowiedzi

Michał Siwak