Re: CD-RW - Znowu prosba o pomoc

Autor: Rudy (zaczekp_at_polbox.com)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 10:08:01 MET

Polecam 3610 -Philips, troche informacji mozesz wyciagnac z chipa 4/98 ,
nagrywarka musi miec tryb Disk at Once i conajmniej 1Mega bufor sprawdz MTBF
powinien byc conajmniej 100000 godzin , BTC to pewnie jakis klon Yhilipsa
lub Yamachy nie polecam Mitsumi...

Rudy

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl