Re: CD-RW - Znowu prosba o pomoc

Autor: Michas (mcyran_at_friko4.onet.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 12:04:35 MET

On Sun, 25 Oct 1998 20:56:27 GMT, dagashi_at_imp.edu.pl (Dagashi) wrote:

>Hail,
>
>Ostatnio myślę o kupnie jakiejś nagrywarki (CD-RW).
>Niestety problemem jest cena ;-(, dlatego w grę wchodzą tylko
>te do góra 1300-1500 PLN (oczywiście ATAPI).
>Wczoraj na giełdzie w tym przedziale znalazłem tylko
>Philpsa 362 za 1150 PLN i coś o nazwie BTC za 950.
>Czy ktoś mógłby mi doradzić, czy warto się w to pakować?
>Chodzi mi szczególnie o to drugie cudo. Nic nie słyszałem o tych
>CD-RW, a cena jest zachęcająca.
>
>Aha, nie chodzi mi o nagrywanie kilkunastu CD tygodniowo, raczej
>o backup, czasami przegranie jakiejś gierki, etc.

> [...]
Witam!
Nie kupuj czasem tego BTC !!! Ja kupilem i od poczatku zle chodzila, a
calkiem padla po miesiacu :( Tzn nagrywala plytki niby ok. tylko
prawie nigdzie nie chcialy sie potem czytac... Poza tym bardzo
niewiele programow ja obsluguje.
Po wielkich bojach z firma w ktorej zakupilem ten zlom wymienilem na
HP 7100i i teraz wszystko jest ok!
PS. Najwazniejsza w nagrywarkach jest... gwarancja! (Przy intensywnym
uzywaniu malo ktora wytrzyma wiecej niz rok).

Pozdrowienia z Krakowa
Michal
mcyran_at_friko4.onet.pl
+48603187609