Re: Tania nagrywarka CD

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 00:31:37 MET DST

On Wed, 21 Oct 1998, Tałajczyk Piotr wrote:

> Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl>

> jakie 'się wypowiadasz'???!!!! czy ja się wypowiadam? ja tylko jestem
> laikiem w tej dziedzinie otwartym na instrukcje od tych bardziej
> obeznanych w temacie i potrzebuje informacji na ten temat, a Ty
> wyjeżdzasz z tekstem, że wprowadzam dezinformację. :(

To ja mam takie pytanie - jesli gosc zadaje pytanie na liste i ktos na nie
odpowiada, to czy to nie mozna nazwac wypowiadaniem sie ? Jesli nie wiem
czy cos sie da zrobic czy nie, to nie mowie o tym i jest spokoj. A ty
odpowiedziales na pytanie, czy wszystkie plytki da sie zamknac ( czy da
sie zamknac sesje niedokonczona - o tak wlasnie ). I go ocyganiles. Wiec
sie wzburzylem.

> hle,hle... widzisz, to najwyraźniej Ty wprowadzas dezinformację, bo
> skoro:
>
> <cytat z Twojego repostu na Xylodusa>
> Tez nie do konca. Chyba wiecej wiesz z teorii niz z praktyki.
> </cytat>
>
> to pozostało mi sądzić, że jednak wg Ciebie jest możliwe zamknięcie
> zwalonej płytki, bo tyle można wywnioskować z tego cytatu.
> teraz nagle twierdzisz, całkiem odwrotnie (czyli, że jednak nie da się
> zamknąć takiej płytki). zgłupiałem. :(

Wszystko jest zalezne od tego jak sie przerwalo to nagrywanie. NAjgorzej
jest gdy nagle ci padnie zasilanie - wtedy jest najwiekszy beret, chociaz
w kilku przypadkach plyte udaje sie zamknac. Urwac sciezke w polowie
wypalania mozna takze programowo, dajac np. Cancel w momencie nagrywania
:) I sciezka sie urwie, ale zamknac ja mozna. Dlatego odpowiedzialem tak
nie inaczej, bo jest tak jak napisalem - nie da sie jednoznacznie okreslic
kiedy sesje bedzie sie dalo zamknac, tak wiec wasze odpowiedzi byly
niekompletne. O. Tyle mam do powiedzenia.

                          TELNET IN PEACE ...