Re: Tania nagrywarka CD

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 18:20:57 MET DST

                 Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
                  wRoTe iN pl.comp.pecet:

[...]
> A ty
>odpowiedziales na pytanie, czy wszystkie plytki da sie zamknac ( czy da
>sie zamknac sesje niedokonczona - o tak wlasnie ). I go ocyganiles. Wiec
>sie wzburzylem.

jesssuss!!! gdzie? czy ja kogoś ocyganiłem jak sam wyżej napisałeś?
najprawdopodobniej się nie zrozumieliśmy. ja też potrzebowałem
informacji co do tego zamykania sesji, bo mnie się wydawało, że
zwalonej płytki niestety nie da się zamknąć, a nie chciałem żyć w
niewiedzy, skoro twierdziłeś że jednak się da.

>Wszystko jest zalezne od tego jak sie przerwalo to nagrywanie. NAjgorzej
>jest gdy nagle ci padnie zasilanie - wtedy jest najwiekszy beret, chociaz
>w kilku przypadkach plyte udaje sie zamknac. Urwac sciezke w polowie
>wypalania mozna takze programowo, dajac np. Cancel w momencie nagrywania
>:) I sciezka sie urwie, ale zamknac ja mozna. Dlatego odpowiedzialem tak
>nie inaczej, bo jest tak jak napisalem - nie da sie jednoznacznie okreslic
>kiedy sesje bedzie sie dalo zamknac, tak wiec wasze odpowiedzi byly
>niekompletne. O. Tyle mam do powiedzenia.

dzięki za wyjaśnienie sprawy. co do tego programowego przerwania
nagrywania to rzeczywiście sam widziałem takie przypadki u moich
kumpli, jednak płytki zwalonej przez wyłączenie prądu przy nagrywaniu
nie udało się nikomu z moich kumpli naprawić.
w czasie ostatniej zimy jak panowie z akademików zaczeli włączać sobie
grzałki elektryczne dla podwyższenia temperaturki w pokoju to w
akademiku korki siadały z częstotliwością kilkunastu/dziesięciu razy
na dzień. :))) oj wtedy to sie płytek nasypało.

> Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                    pozdrowionka...
                             Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
                             email:.........piotrtal_at_promail.pl