Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 00:39:36 MET DST

On Wed, 21 Oct 1998, Jabba wrote:

> Cos mi sie wydaje, ze te cedeki ktore w ten sposob naprawiles to chyba podczas jakiegos snu.
> Ja popieram teze Piotrka Talajczyka i Xylodiusa i jestem zdania, ze w ten sposob cdrom mozna
> naprawic jedynie majac duzo szczescia.

Blad.

> Zresztą jako przyklad moge podac swoja Toshibe x4 , kiedy zaczela marnie czytac plytki tzn. lapala
> co piata , pomyslalem, ze moze sie udac. No i taka zabawa marnie sie skonczyla, gdyz w zaden sposob
> nie moglem powrocic nawet do stanu sprzed "naprawy". Jednym slowem pojechala na zlom.
>
> Po czyms takim jedyne co moge komus zaradzic to zeby nie probowali sie w ten sposob bawic, jezeli
> jego cd rom jeszcze jako tako dziala.
> Natomiast mozna sprobowac szczescia jezeli nic innego juz nie pozostaje.

A myslisz ze kiedy sie za to bralem ?

> Jezeli twierdzisz, ze cdeka reguluje sie JEDNA srubko, to utwierdza mnie w przekonaniu, ze to cale
> Twoje regulowanie przebiegalo w momencie jak sie przewracales z jednego boku na drugi spokojnie
> chrapiac.

Tak twierdze jestem nawet w stanie pokazac ci te srubke.

> I mysle, ze ze Ty tej Tohsiby x4 to na oczy nie widziales.

A widzialem ja wiele razy. W koncu prawie ja zajezdzilem przy
nagrywarce...

> I jeszcze jedno co mnie smieszy w tej dyskusji to porownywanie regulowania glowicy cdeka do
> przetaktowywania prockow.
> Jak mozna porownywac przelozenia jakiegos jumpera z jednej pozycji na druga, (majac jeszcze do
> pomocy dokladny schemat,) do precyzyjnego ustawiania soczewki.

Hmm no to ja nie wiem do czego juz mozna tutaj porownywac skoro tak
oczywiste sprawy sa dla was tak rozne. Chyba tylko regulacje CD mozna
porownac do regulacji CD wtedy nikt sie nie bedzie czepial. A tak serio -
jak nie wierzysz to jestem w stanie wziac swojego Teac 32 i pokrecic tym
czym sie powinno pokrecic a potem wroce do stanu poprzedniego. Musisz sie
tylko pofatygowac do Gliwic...

> Pozdrowienia
>
> Jabba
>
> mail: jaby_at_friko4.onet.pl