Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 17:41:44 MET DST

                 Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
                  wRoTe iN pl.comp.pecet:

>Aha no to fajnie to ja wezme 3 kumpli, podkrecimy sobie procesory *2 bez
>radiatorow, co spowoduje niechynie ich spalenie, a potem zaczne tutaj
>napieprzac na wszystkich ktorzy podkrecaja ze sa ignorantami itd. bo takie
>dzialanie powoduje spalenie procesorow, co wynika z moich i nie tylko
>moich doswiadczen. Takie wlasnie cos sugerujesz.

upraszczasz sprawę kolego, do tego wymyślając nieadekwatne porównania.
gdyby przykładów co do pozytywnego podkręcania cd było więcej to sie
zgodzę, ale tak nie jest. zdania na ten temat są podzielone więc nie
sugeruj, że jak trzem panom podkręcanie cd się nie powiodło to już od
razu rodzi się jakaś tam teoria. można tez powiedzieć, że jak trzem
innym panom udało się pozywywnie podkręcić to to też nie jest żadna
teoria. ryzyko przy rzucie monetą jest dość duże jak się ma dużo do
stracenia.

>A jesli nie mam juz gwarancji bo sie skonczyl jej okres a nie lubie opylac
>rzeczy ktore sa zepsute liczac na naiwnosc kupujacego ze nie sprawdzi
>CD-ka u mnie ?

Twój problem.

>Zwlaszcza to malowanie pinow to jest takie hop.

właśnie _jest_ hop, jak sie wie co i czym malować.

>Pewnie kreciles nie tym co trzeba. Powtarzam - jest JEDNA srubka do
>regulacji.

były/są dwie!

> Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                    pozdrowionka...