Re: TEAC 524E? - transfer

Autor: Lukasz Engel (lukasz_at_gucio.stancja.edu.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 22:59:31 MET DST

Jacek Orlowski <jacao_at_polbox.com> wrote:
> Czesc !
> [...]

> Pytania:
> Czy ktos z Was spotkal sie z takim problemem ?
> Czy ktos ma TEAC 524EA i osiaga wiekszy transfer ?
> Co oznacza dodatkowe A na koncu opisu ?
> Czy mozliwe jest, ze naped ma jakas blokade ? (ale jaka ?)
> Czy da rade uzyskac na moim napedzie "ksiazkowy" transfer ?
> Jaki program pokazuje rzeczywisty transfer najlepiej ?
> (jesli macie dobry soft do testu to dajcie URL lub prg na priva - do 300kb)

> Zdrów - Jaca: JACAO_at_POLBOX.COM

Mam takiego samego - nie sciagalem audio ostatnio, ale jak kiedys sie
bawilem, to transfer faktycznie nie byl za rewelacyjny.
Co do literki "A", to z tego co wiem oznacza ona, ze naped czyta CD-RW
(i faktycznie to robi - przed chwilka sprawdzilem).
Musze przyznac, ze nie testowalem swojego zbyt dokladnie, ale faktycznie
sprawuje mi sie bez zarzutu

--
| Lukasz Engel, student of Computer Science                             |