Re: Compaq versus Dell

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 11:01:41 MET DST

bartosz_at_it.chalmers.se (Bartosz Mielczarek) wrote:

>Nie wiem czy PII-450 to skansen :-), chodzilo mi glownie o otoczenie
>procesora,
>zeby go reszta systemu nie dlawila.

coz. nie znam najnowszych modeli, to trudno mi powiedziec. w kazdym razie
mam dosyc dobre zdanie o compaq, i procesor w nich nie jest spowalniany,
tak jak w ogolnie znanych markowych plytach glownych.
btw, nie wiedzialem ze odmlodzili serie presario.

>Sam bym wzial skladaka, ale takie firmy zwykle nie daja 3-letniego
>supportu i
>gwarancji, a komputer idzie na firme.

najbardziej psujacymi sie elementami sa dyski twarde. a taki bez trudu
kupisz z 3letnia gwarancja. na sam komputer wystarczy rok, chociaz niektore
firmy daja 2 lata na calosc (plus trzeba wymusic 3letnie oddzielne gwarancje
na niektore podzespoly, np. HDD i monitor), a skracaja do roku jesli
zerwiesz plombe. nie jest trudno znalezc firme ktora sprzedaje na takich
warunkach.

>W kazdym razie dziekuje wszystkim za pomoc i podliczywszy zdecydowane
>glosy
>2:1 dla Della oraz zwazywszy, ze Dell wklada IBM 14MB/7200rpm, a
>zakichany
>Compaq 8MB Bigfoota Quantuma, wybor padl na Della.

powiem wiecej. w compaq czesto zdarzaja sie tez maxtory, i ..... caviary.
pod tym wzgledem compaq jest podly, ale coz zrobic. btw, w ibm'ach i to
firmowych, tez widzialem wmontowane firmowo caviary. zgroza.

>bart

starczy tych narzekan. coz, dokonales wyobru :)