Re: Compaq versus Dell

Autor: Ramon Dustet (rdustet_at_mail.accent.com.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 19:56:46 MET DST

Jesli cena nie gra roli a konfiguracja jest podobna to zdecydowanie
wybralbym Compaq-a.
Poprostu jakosc wykonania i materialow uzytych do wykonania obudowy jest u
Compaq-a wyzsza a serwis bardziej dostepny.
Z drugiej strony Dell sprzedaje komputery prawie jak firma wysylkowa bez
dealerow jak sa problemy to sie dulgo czeka na jaka kolwiek reakcje serwis
nie pracuje w sobote, etc i tp.
Wiem o firmie ktora czekala na dysk SCSI UW 4GB dwa miesiace a zaplacila z
gory.

Zaznaczam ze jestem z Gdyni moze w Warszawie jest lepiej z Dell-em ale
watpie.

Pozdrawiam Ramon