Re: PROPOZYCJA02: pl.comp.os.dos-win

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 11:09:13 MET DST

"Bartłomiej Dziedzic" <barool_at_friko5.onet.pl> wrote:
>Witam
>
>Pomysl doby tylko czy da sie CALKOWICIE oddzielic dyskusje o systemie
>operacyjnym komputera od jego osprzetu.. chyba nie
>
>Sterownik urzadzenia jest przeciez wzasadzie jego integralna czescia i od
>niego zalezy jak sprawnie ono dziala.

zawsze oddzielic sie nie da, fakt. ale chodzi o to, by nie prowadzic
dyskusji, ktore razaco odbiegaja od tematu grupy.

>dlatego uwazam ze nie da sie zmusic ludzi by tematy ich listów byly tylko i
>wylacznie zwiazane ze sprzetem. Rozwiazaniem byla by grupa moderowana no ale
>kto sie tego podejme?

nikt nikogo do niczego nie zmusza. moderowanie tez mogloby wchodzic w gre,
ale ... jak zauwazyles, trudno znalezc chetnego, bo na to trzeba poswiecic
troche czasu. poza tym pewnie zauwazyles ze w opisie napisalem notke,
dot. upominania na prywatne maile. upomnienie prywatne zwykle skutkuje.
tym skuteczniejsze, im sami grupowicze bardziej konsekwentnie upominaja.

> Upominanie ludzi na grupie pewnie zadziala ale przeciez wciaz przybywa
>grupowiczów którzy nie beda wiedzieli ze z problemem systemowym to pod inny
>adres wiec trzeba to bedzie robic regularnie.

wiem ze przybywa, dlatego jest koniecznosc upominania. jednak trzeba to
robic konsekwentnie.
w kazdym razie niedlugo wysylam CFV dla tej grupy. trudno mi powiedziec
jaki bedzie rezultat glosowania, ze wzgledu na zainteresowanie samym DOS,
oraz starszymi wersjami windowsow.

masz moze jakies konkretne uwagi do mojej propozycji ? mile bym widzial
komentarze dotyczace wskazanych fragmentow, a jeszcze bardziej by mi
pomogly propozycje konkretnych poprawek.