Re: Niestabilne Windows cz.2

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 22:41:30 MET DST

Baba Naga napisał(a) w wiadomości:
<363e6a41.2702896_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

>oznacza przede wszystkim, że na mojej płycie ten procesor nie pójdzie,
>choć być może pójdzie ileś innych procesorów

Jesli ten procesor pojdzie na innej
to nadal oznacza, ze Twoja plyta, pamieci itd.
sa do dupy.

>za rok pii też będą dość stare

Co nie zmieni faktu, ze nadal beda
sie one lepiej krecily niz p100 czy p120

>może ich radiatory mają odpowiednio dużą powierzchnię i wystarczają

Moze jednak nie. Mialem p120 duzy radiator i wiatrak
krecil sie tylko do 133. Nastepnie mialem p166mmx
mniejszy radiator, wiatrak - krecil sie do 250MHz
Nastepnie p233 krecil sie do 290MHz

>bzdura

Jasne :>

>ja to mam w nosie, mam komputer niepodkręcany, stać mnie na niego i
>będzie mnie stać na kolejny, BARDZIEJ niż na jakikolwiek podkręcany,
>ot co !

Belkot, mozesz przetlumaczyc na polski?
Masz np. pII350 i stac Cie na niego, jesli masz
dobre bebechy i troche umiejetnosci mozesz
miec za darmo chocby 450. A na 450 Cie
juz nie stac bo max. na co sobie mogles
pozwolic to 350. Oczywiscie trzeba przetestowac
czy bedzie to stabilne bo zapewne na strate
np. 1000 linijek kodu pisanego programu moze
Cie faktycznie nie stac, chociaz jesli ktos
nie "sejwuje" tego co pisze co 5 minut to
do rozsadnych go raczej nie mozna zaliczac.

--
Pozdrawiam
Marek Oberman