Re: Niestabilne Windows cz.2

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 16:02:27 MET DST

On Sun, 4 Oct 1998, Baba Naga wrote:

> oznacza przede wszystkim, że na mojej płycie ten procesor nie pójdzie,
> choć być może pójdzie ileś innych procesorów

Stary ja cie nie rozumiem. To co w koncu nie chodzi na 120 MHz dobrzze ?
Plyta czy procek ?

> nie usiłuję nic podkręcać, kupiłem przeciętną płytę i chciałem by
> pracowała z procesorem o nominalnej prędkości, najlepiej jeszcze raz
> przeczytaj co dotąd napisałem

No i co sie okazalo ? Ze pracuje tak nie bardzo jak powinna... Wiec
kupiles zwalona przecietna plyte.

> mnie to wisi

No wiec skoro ci to wisi to po jaka cholere usilujesz zrobic z tego Bog
wie jaka teorie ?

> a kto napisał, że wiedział o tym

No tak wynikalo z kontekstu twojego listu.

> bez znaczenia, testy wymagają przede wszystkim sprawdzenia różnych
> warunków pracy, wcale nie muszą być czasochłonne, wystarczy, że
> pracują w krytycznych warunkach

Spadajac np. z nasypu kolejowego. Krytyczne warunki to pojecie bardzo
wzgledne.

> pokaż mi taką w polsce, poza tym ten test dowodzi tylko, że komputer
> będzie lub nie będzuie chodził przy wysokiej temperaturze, nic ponadto

No tego nie skomentuje - swiadczy to o tym ze nie bardzo jestes
zorientowany w zagadnieniach czysto technicznych.

> ja to mam w nosie, mam komputer niepodkręcany, stać mnie na niego i
> będzie mnie stać na kolejny, BARDZIEJ niż na jakikolwiek podkręcany,
> ot co !

No to pogratulowac pracy, dochodow itd. Szkoda jedynie ze z umyslem u
ciebie cos nie tak...

                                        jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl

                          TELNET IN PEACE ...