Re: Niestabilne Windows cz.2

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 22:41:25 MET DST

Baba Naga napisał(a) w wiadomości:
<363d6a1c.2665592_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

>wiesz co, przeczytaj sobie co piszę i potem pytaj,

OK poddaje sie, nie znalazlem, podaj date Twojego
posta, ktory mi na to odpowie.

>twoje pytanie jest po prostu głupie w kontekście tego co wcześniej
>napisałem

Jasne, wiec podasz czy nie? A moze sie pofatygujesz
i chociaz odpowiesz w 5 slowach w jakich przypadkach
podkrecanie nie ma sensu (oczywiscie podkrecanie po
ktorym komp pracuje stabilnie)?

>w takie bajeczki to ja nie wierzę, mam tu pii, który mi chodzi od
>tygodnia, piszę na tym oprogramowanie różnego rodzaju, używam co
>popadnie, zdaje się w ten weekend nie będę nic zmieniał, więc pochodzi
>pewnie dwa, drugi komputer stoi w robocie również non-stop, i to JEST
>dobry sprzęt, ale ludzi, którzy tak używają komputera jest
>zdecydowanie poniżej 1%

Taaak, to jest cholerne obciazenie, kompilowanie kodu
i sciaganie poczty :)))) A w nocy to juz najbardziej
jest obciazony :)))

>ja nic nie testuję, ja tylko konfiguruję komputery, które bądź to mają
>zaniżone parametry produkcyjne bądź są podkręcane

To gdzie ty pracujesz, na jakims komputerowym
zlomowisku (Optimus?) ????

--
Pozdrawiam
Marek Oberman