Re: Niestabilne Windows cz.2

Autor: Baba Naga (babuszka_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 19:08:12 MET DST

Fri, 02 Oct 1998 13:39:24 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
napisał(a):

>Sprzęt nie może być słaby.

już było o tym jak to lepiej podkręca się na niektórym sprzęcie

>Jeżeli kupiłeś 120, a chodzi stabilnie
>tylko na 100, to idź do sprzedawcy i każ mu dać dobry.

takie rady nic nie wnoszą do dyskusju, istotne jest, że twoje
nadzwyczajne osiągi są tak mało prawdopodobne jak moje złe

>Sprzęt albo
>jest sprawny, albo nie - nie ma terminu "słaby".

kryterium sprawności sprzętu jest w miarę oczywiste, ale warunki w
których się to bada mogą być bardzo różne, z góry można stwierdzić, że
w pewnych twój "sprawny" sprzęt nie będzie działał, jak bardzo te
warunki odbiegają od przeciętnych czy jak często to się zdarza określa
jak dobry czy słaby jest to sprzęt