Re: Niestabilne Windows cz.2

Autor: Baba Naga (babuszka_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 01:59:02 MET DST

Wed, 30 Sep 1998 17:01:50 GMT, "Krzysztof Gubała"
<gubalaNo_at_SPAMgronet.pl> napisał(a):

>Miło, że można liczyć na pomoc na grupie:). Ubiegłeś mnie i oszczędziłeś
>krótkiej lekcji ekonomii a ściślej marketingu, chociaż tak się składa, że to
>moja działka...

uhahaha, a co ty możesz wiedzieć o kosztach ponoszonych w procesie
produkcji różnego rodzaju procesorów, bez tego nie można traktować
poważnie tych wyliczeń

> [...]
>wie o co chodzi a boi się, że coś się popsuje/spali albo straci gwarancję.
>Natomiast jak ktoś choć trochę kojarzy temat, jak mu uczciwie przedstawię
>problem, to przeważnie staje się "szczęśliwym overclockerem" (a było już
>parę takich osób) i nikt mi jeszcze nie wydzwaniał, że mi się "odwdzięczy";)
>za destabilizację systemu (a owszem, wydzwaniają ludziska, z różnymi
>pytaniami, że czasami się czuję jak cholerny, jednoosobowy serwis
>Microsoftu:)), przy czym w większości przypadku udzielałem skromnych rad na
>temat zakupu/modernizacji sprzętu i osobiście instalowałem/konfigurowałem

moja skromna rada zawsze brzmi tak samo: nie podkręcać bo miesiąc
pracy jest mniej dokuczliwy od 2-letniego babrania się w g...nie