Re: ! IDT Centaur WinChip - pomóżcie !

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 20:39:46 MET DST

Dnia Thu, 01 Oct 1998 12:48:20 GMT, "Jack the Ripper"
<borjak_at_polbox.com> napisał:

>Najbardziej interesuje mnie oczywiście wersja najszybsza, bodajże IDT 240.
>Informacji na te tematy nie mogłem znależć nigdzie (temat tabu ??). Za
>wszelkie informację na ten temat będe dozgonnie wdzięczny - Pozdrawiam -

Co do informacji - troszkę ostatnio gadaliśmy na grupie na ten temat.
W skrócie: wydajność stałoprzecinkowa na poziomie (nieco gorzej od
intela, ale to jest tani procesor), zas zmiennoprzecinkowa na poziomie
tylko ok. 60% intela z analogicznym zegarem.

Jezeli nie beda chcieli z Ciebie zedrzec za ten procesorek wiecej niz
200zl+VAT, to mozesz wziac. Powyzej IMHO nie warto, jesli nie masz co
zrobic z pieniedzmi, to idz do banku i oszczedzaj dalej, kiedys
uzbiera sie na cos z sensem, naprawde nie ma co na sile sie spieszyc.

Jest jeszcze jedna wersja: jakies ip133 na rynku wtornym, mozna kupic
za ok. 100zł, tylko trzeba trafic na kogos, kto sprzedaje. W sumie
warto sie nad tym zastanowic.

Jacek Fiok, Warszawa
jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 --- Overclocking? Have fan! ---