! IDT Centaur WinChip - pomóżcie !

Autor: Jack the Ripper (borjak_at_polbox.com)
Data: Thu 01 Oct 1998 - 14:48:20 MET DST

Wszyscy zachłystuja się tu najnowszymi procesorami ze stajni Intela i AMD a
ja niestety mam staruszka z P-75 i płytą jednonapięciową a ponieważ
chciałbym go troszku ożywić interesuje mnie właśnie Centaur (brak kasy nie
pozwala mi na bardziej ekstremalne posunięcia - rodzina też coś musi jeść).
Pytam Was czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tymi procesorami (jak się
sprawują w użytkowaniu, kompatybilność z Intelkami itd. ) oraz czy każda
płyta główna zaakceptuje ten twór (czy może musi spełniać jakieś warunki).
Najbardziej interesuje mnie oczywiście wersja najszybsza, bodajże IDT 240.
Informacji na te tematy nie mogłem znależć nigdzie (temat tabu ??). Za
wszelkie informację na ten temat będe dozgonnie wdzięczny - Pozdrawiam -
Kuba
borjak_at_polbox.com