Re: Problem: Win95 + ESS 1868 PnP

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_lodz.pdi.net)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 22:30:32 MET

Dnia Mon, 30 Dec 1996 08:32:29 GMT, webmaster_at_venus.wis.pk.edu.pl (Radek
Raciniewski) napisal(a):

>Mam podobny problem z kartą Spacewalker 3D.... Najpierw wszystko było
>pięknie, tyle że pare dni temu Win95 nagle przestał ją widzieć. Pod
>DOSem wszystko gra, pod Win 3.11 też wszystko się zgadza. Problem jest
>natomiast w Win95 (podobnie jak z tym ESSem) oraz w WinNT 4.0 WRKST.
>W WinNT po prostu przy próbie instalacji sterownika producenta
>stwierdzał, że nie może wykryć płyty OPTi numerjakiśtam. Nie pomagała
>instalcja jako SB PRO ani Windows Sound System... I co z tą paścią
>zrobić? Pomożecie?!

Pomozemy!!! :)

Wina lezy po stronie WIN95 (tak twierdzi Shuttle), a M$ wini karte...
Prawda jest taka, ze w roznych sytuacjach Windows zapisuje jakies smieci do
Flash'a karty muzycznej i wysiada PnP. To powoduje, ze Windows "glupieje"
(sam mam stara karte muzyczna na zworkach - potrzymam ja jeszcze pare lat to
zarobie na niej majatek :)

Aby Ci ten SW3D "poszedl" musisz uruchomic patch, ktory rozprowadza Shuttle (z
Bydgoszczy). Poszukaj na stonie domowej Shuttle'a (o ile pamietam adres):

        http:\\www.shuttlegroup.com

a jezeli to nie pomoze to malnij do mnie to Ci go przesle...

>Radetzky
>
>P.S. Commentsy typu "kup SB16" czy "kup AWE32" czy "kup GUSa" not
>welcome.

W zadnym wypadku - kup Adliba, albo Covoxa :)

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | |