Re: VIRGE vs. MATROX MYSTIQUE.

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 22:29:16 MET

Krzysztof Mazurek <kmazurek_at_pol.pl> napisał(a) w artykule
<01bbf5b4$2ec37360$095274c3_at_krzysztm>...
> Ha, szczerze mowiac mam S3ViRGE (2MB EDO z rozbudowa do 4) i jestem z
niego
> zadowolony. (i nie wplywa ujmenie na prace to ze jest z DataExpert).

> Monster Truck Madness po przestawieniu na pelny ekran nie chcial
> wczytywac tekstur (chyba jest to blad samego progamu). Sprawnosc karty to
> odpowiedznie Driver-y i odpowiednie oprogramowanie, bez smieci.

Obawiam sie, przyjacielu, ze nie masz racji... Ja tez sie cieszylem z
mojego Virge DataExpert,
ale moja radosc zaklucil kumpel, ktory kupil sobie Diamonda 2000 (rowniez
Virge) i Monster
Truck Madness ruszyl bez problemu...Na twojej karcie MTM tez da sie
uruchomic na Full Screen
640x480 16bit color, ale potrzebne sa do tego drivery z
www.s3.com...Niestety, na tych driverach
cala reszta chodzi 10x wolniej. Dlatego wlasnie nie polecam DataExpert!!!

--
Michal Malanowicz