Re: Problem: Win95 + ESS 1868 PnP

Autor: Radek Raciniewski (webmaster_at_venus.wis.pk.edu.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 09:32:29 MET

Dnia 24 Dec 1996 09:19:14 GMT, "Krzysztof Parol" <krzysp_at_tch.waw.pl>
napisał był:

>Win 95 nie ma sterownikow do ESS-1868 i karta nie chce chodzic ze
>sterownikami od kart wczesniejszych.
>Po zainstalowaniu driverow od tej karty wszystko chodzi bez zarzutu.
Mam podobny problem z kartą Spacewalker 3D.... Najpierw wszystko było
pięknie, tyle że pare dni temu Win95 nagle przestał ją widzieć. Pod
DOSem wszystko gra, pod Win 3.11 też wszystko się zgadza. Problem jest
natomiast w Win95 (podobnie jak z tym ESSem) oraz w WinNT 4.0 WRKST.
W WinNT po prostu przy próbie instalacji sterownika producenta
stwierdzał, że nie może wykryć płyty OPTi numerjakiśtam. Nie pomagała
instalcja jako SB PRO ani Windows Sound System... I co z tą paścią
zrobić? Pomożecie?!

Radetzky

P.S. Commentsy typu "kup SB16" czy "kup AWE32" czy "kup GUSa" not
welcome.