Re: ANKIETA !!!

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 22:30:13 MET

> Wintach nie jest miarodajny. Jesli juz to ustalic rozdzielczosc, ilosc
> kolorow, no i czestotliwosc. Ja mam ustawione 100Hz na 1MB karcie i
> przegram nawet z 486 ustawione na 56Hz. Ale gdyby _ja_ z kolei ustawie
> 56Hz - to po dupie ode mnie dostanie PPro ze 100Hz.

Nooo, nie zupelnie....Jezeli PPro ustawione nawet na 175Mhz bedzie mialo
dwuportowa pamiec karty graficznej, to twoja ustawiona nawet na 10Hz
pozostanie daleko w tyle...
Coz...Przestaw wiec odswiezanie na 56Hz na czas testow i chwal sie wynikami
lepszymi niz <ahem> PPro 200 + Matrox Millenium 8Mb!!!

--
Michal Malanowicz