Re: ANKIETA !!!

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_mail.geocities.com)
Data: Sat 28 Dec 1996 - 20:56:48 MET

23 Dec 1996 14:40:41 GMT, "Michal Malanowicz" <pawel_at_waw.pdi.net>
napisał(a):

>Tyle ostatnio listow dotyczacych szybkosci kompow, kart grafiki itp.
>Proponuje zatem zrobic ankiete, tzn. opublikowac wyniki waszych
>maszynek na lamach tej grupy... Wygladalo by to w tem sposob, ze
>ustalili bysmy programy do testowania (np. WinTach) i kazdy podeslal
>by swoje wyniki. Co wy na to ??

Wintach nie jest miarodajny. Jesli juz to ustalic rozdzielczosc, ilosc
kolorow, no i czestotliwosc. Ja mam ustawione 100Hz na 1MB karcie i
przegram nawet z 486 ustawione na 56Hz. Ale gdyby _ja_ z kolei ustawie
56Hz - to po dupie ode mnie dostanie PPro ze 100Hz.

Dobre, nie? :)

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --