Re: ANKIETA !!!

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 19:48:40 MET

"Michal Malanowicz" <pawel_at_waw.pdi.net> wrote:
>Tyle ostatnio listow dotyczacych szybkosci kompow, kart grafiki itp.
>Proponuje zatem zrobic ankiete, tzn. opublikowac wyniki waszych
>maszynek na lamach tej grupy... Wygladalo by to w tem sposob, ze
>ustalili bysmy programy do testowania (np. WinTach) i kazdy podeslal
>by swoje wyniki. Co wy na to ??
>--
>Michał Malanowicz

Dobra. mialem okazje, to sprawdzilem. Kiedys nasz szanowny Karpio
(nie jadlem na wigilie:))))) serio :)))))))))
pochwalil sie ze zlozyl ppro200, i mu wyszlo pod NU8 wskaznik 420.
Jak mu powiedzialem (tutaj, publicznie) ze mi taki wynik wychodzi
na standard P133, to cos zaczal przytruwac o gloszeniu bzdur, itp/itd.
zreszta wiecie jak karpio potrafi :))))))))))) nie moglem uwierzyc
w to, ze na ppro 200 wyszlo *identycznie* jak na standard p133.
zgoda. gdyby bylo zbilzone.

dobra. starczy tego trucia. na ppri 200, z tym mniejszym cache,
wychodzi wynik cos okolo 500. 490 pare. na p133 wychodzi 420.

No to tyle wynikologii, czesc :))))))))

ps: czemu wyszlo tak malo ? co sie dziwicie.
NU8 aplikacja 32bitowa nie jest :)