Re: free.polbox.pl

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 00:20:07 MET

On Fri, 27 Dec 1996 01:11:04 +0100, Michal Krzeminski
<psychop_at_dyster.marmic.com.pl> wrote:

>Zapraszam po prostu do odwiedzenia http://free.polbox.pl i z glownego
>menu dostepna jest strona zawierajaca formularz zakladajacy nowe konto.

Z regulaminu:

: 2.Ograniczenia
: 1.Poczta znajdujaca sie na naszym serwerze powyzej 7 dni zostanie skasowana.
: 2.Wszystkie skrytki pocztowe posiadaja limit objetosci ustawiony na 500 kb.
: 3.Konta nieuzywane przez okres 30 dni beda automatycznie usuwane.

Rozumie punkt 2.2, natomiast 2.1 i 2.3 juz nie bardzo. Wjade na
tydzien albo padnie mi komputer i juz po tygodniu mam kasowana poczte
do mnie? Nie wszystkie listy dezaktualizuja sie tak szybko. Do wakacji
jeszcze daleko, ale dajmy na to jak wyjade na miesiac to musze chyba
kogos poprosic aby do mnie czasem jakis list wyslal, bo mi konto
skasuja (mam nadzieje, ze przyjmowanie listow to tez "uzywanie"
konta?). Rozumiem, ze "free" to nie to samo co "commercial", ale czy
nie wystarczy "nekanie" punktem 2.2 i 3.4 ??

Znowu cytat z regulaminu:

: 3.Zasady wspolpracy
[...]
: 4.Polbox Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo "doklejenia" do kazdego wychodzacego listu niewielkiego tekstu (stopki)
: zawierajacego reklame.

Zadowolony (z mozliwosci zalozenia konta "free") i troche rozczarowany
(z powodu niezrozumialych ograniczen)

Grzegorz