Re: Dial-up, czy Trumpet?

Autor: Robert Terpiński (terpa_at_it.com.pl)
Data: Sun 29 Dec 1996 - 17:48:58 MET

Uzywalem Trumpet'a na poczatku mojego obcowania z modemem.
Niestety, to spowodowalo spore problemy:
- potrafil zawisnac przy probie powtornego polaczenia.
- posiadalem wersje sharewarowa, ktora to po 30 dniach przestala dzialac
(zmuszanie jej do dzialania to
pewien problem, a dial-up jest za darmo.
Poza tym Winsock podmienia winsock.dll i kilka innych bibliotek, wiec inne
programy z nich
kozystajace moga zachowywac sie dziwnie.
Sa pewne problemy ze scripterem do dial-up.
Po zainstalowaniu ponownie Win95 na Win95 przestal dzialac.
Objawy byly dosyc dziwne - dzialal ale jednak nie bylo widac efektow:
jedyne "lekarstwo" to zainstalowanie ponownie.

--
     Robert Terpiński - terpa_at_it.com.pl
---cegła waży kilo i pół cegły; to ile waży cegła?--