Re: No to moze porzadki?

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 29 Dec 1996 - 15:16:24 MET

macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej Pilichowski) wrote:

> Hej,
>
> Mam nadzieje, ze mimo Swiat, jakas dusza to przeczyta ;-))) Po wyslaniu
> wczesniej na liste maila "Caly ten syf" i przeczytaniu odpowiedzi nasunelo
> mi sie pare wnioskow.
> Czy by na serio nie utworzyc grupy pl.comp.i86 czy jakos tak. Soft juz
> rzeczywiscie jest, czas na sprzet. Peceta w sumie mozna by zostawic
> traktujac go jako swoiste pl.comp.misc. Czyli pytania o adresy firmy, co
> lepsze cytaty z czasopism komputerowych, ploteczki i zarciki. Ale tylko o
> komputerach.
[...]

Jakos dziwnie propozycja ta zostala bez odzewu.
Mysle, ze nieglupie byloby zalozenie grupy sprzetowej tylko, i wydaje
mi sie, iz lepsze byloby pl.comp.sys.i86 (badz *.x86), niz np.
pl.comp.ibmpc. Pierwsza nazwa bylaby swego rodzaju filtrem, chroniacym
przed naplywem sieciowcow 'poczatkujacych inaczej' ;-)

A pecet, moglby jak mowisz, zostac swego rodzaju lista pytan
poczatkujacych, i obowiazkowo lista na wojny religijne :) (NT vs linux
vs G95).

Napiszcie Szanowni Pecetowicze co myslicie o takim rozwiazaniu, bo
lepiej to obgadac 'w swoim gronie', niz dyskutowac na pl.news.admin.
:-)

pozdrowienia,

--
Michal Tyrala