Re: No to moze porzadki?

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 22:41:49 MET

I jeszcze raz ja:
Nie wiem czy Odp zamiast Re to grzech, u mnie to i tak trzyma sie watku
- jest wiec bez roznicy. Nie wiem jak u innych (uzywam Netskejpa 3.0).

Druga rzecz: rzadko czytam grupe pecet, bo jest potwornie zapchana.
Czy nie nalezaloby jej troche podzielic ?
Np:
pecet.bebechy
  pecet.bebechy.wewn (hdd, flopy,plyty, karty VGA)
  pecet.bebechy.zewn (drukarki, skanery,...)
  pecet.bebechy.inne (urz. rzadziej spotykane, np. programatory EPROM)

pecet.klopoty (cos mi nie dziala, nie wiem gdzie napisac)

pecet.opinie (dyskusje wszczete przy innych okazjach, w innych grupach)

pecet.sam.nie.wiem.co.jeszcze (co gdzie kupic, dlaczego Opt-sy smierdza
itp.)

--
Radoslaw Skorupka
 mailto://R.Skorupka@pbg.pl